Kontaktskjema

Dersom det er noe du lurer på med Credits Visa er du velkommen til å skrive en melding til oss via kontaktskjemaet under. Vil du heller snakke direkte med vår kundeserviceavdeling kan de nås på telefon 05115.
Velg emne*


På ditt Credits Visa kredittkort har du fått tildelt en kredittgrense på bakgrunn av en kredittvurdering. Denne kan du søke om å endre etter at du har hatt kortet i minimum tre måneder.

Husk å skrive hvilken kredittgrense du ønsker i feltet som heter 'din melding'.

Lurer du på hvor mye du har i kredittgrense i dag? Send en SMS med kodeord 'credits' til 1963.


Glemt PIN?
Av sikkerhetsmessige årsaker er det ikke mulig å bestille ny kode til ditt eksisterende kort. Dersom du har glemt din PIN-kode kan vi bestille nytt kort med tilhørende kode og sperre ditt gamle kort.

Benytt feltet ‘din melding’ for å stille spørsmål.


Du vil motta faktura fra Credits helt i begynnelsen av hver måned, forfall vil være den 20. Du kan selv velge om du vil betale hele beløpet, eller kun å betale minstebeløpet (kr. 300). Samme KID nummer skal alltid benyttes.

Avtalegiro/e-faktura:
Vi tilbyr dessverre ikke avtalegiro eller e-faktura på Credits Visa, dersom du ønsker at trekket skal gå automatisk hver måned anbefaler vi at du setter opp et fast trekk i nettbanken din og setter summen til minstebeløpet som er kr. 300.


Du kan søke om Credits Visa på vårt online søknadsskjema, eller ringe vår kundeservice på tlf. 05115.

Du vil motta kortet innen en uke fra du har søkt. PIN-koden kommer i separat forsendelse et par dager etter kortet.


Har du flyttet eller skiftet telefonnummer? Skriv din oppdaterte informasjon i feltet for ‘din melding’.

Fullt navn*
E-postadresse*
Din melding: